lördag, maj 21, 2011

Parents Night!

Har inte skrivit så mycket om det? Men jag spelar sen i mars fotboll efter skolan, varje dag. Det är sjukt kul o i laget är jag Jo, och i och med att man peppar varann hela tiden skriker folk there you go Jo, woho Jojo osv, o det är svårslaget. Idag efter vår match, som vi vann(!! Har förlorat 2, tied(lika?) 4 o vunnit typ 12) var det parent's night. Himla amerikanskt. Man går fram en o en med sina föräldrar, alla applåderar, man ställer sig i kö för att ta ett foto. Det högg ju lite att se allas riktigt föräldrar där med kramar o så, men jag hade ju min värdpappa som är min favvis i familjen faktiskt :)





































Yes o nu ska jag till en kompis o sova över, äntligen HELG!, sen imorrn ska jag på en roadtrip till Green Bay o gå en tur på den football arenan, o besöka lite andra saker. 

2 kommentarer:

  1. Fan vad cool du är!! Jag vill också spela fotboll med dig!

    SvaraRadera
  2. du ser så söt ut :)din pappa ser så snäll ut haha :D <3

    SvaraRadera