fredag, maj 20, 2011

Sitter o äter POLKAGRIS!!!

Hittade en affär som heter World Market som säljer annas pepparkakor, Haribo, läkerol, polkagrisar o dumle! Gah! Så glad. Ser ni min tröja förresten? En Green Bay Packers Superbowl tröja, vi vann ju nämligen den. Så det är NFL, National Football Leauge. Amerikansk fotboll på svenska. Det roliga nu är att de kallar sig World Champions, när football bara spelas i Amerika!! Så jävla klockrent. Hahahahaha.
Jag sitter o försöker skriva en essay till engelskan, om Shakespeare's Julius Caesar, medans Zoe o Johanna bakar en belgisk chokladkaka till vår Chef Foods exam. Älskar när många är i köket o håller på med olika grejer. Johanna klippte precis mitt hår:) Nu har jag varit i USA i nio månader o sex dagar!! Herregud.


2 kommentarer:

  1. Vad du är söt!!!

    SvaraRadera
  2. vad läskigt att hon klippte ditt hår. haha jag skulle vara jätterädd. Oj det låter som om belgisk chokladkaka är jättegott. var det det eller?

    SvaraRadera