onsdag, mars 16, 2011

Palla USA

Hahaha jag har skönaste kompisarna. Dessa sms inkom inom en 30 min period idag i skolan.








Säger absolut inte från vilka, men att skolan är segsegseg är ingen hemlighet för oss. Ibland kollar jag på vad människorna i min skola gör o ba men herregud. Alltså verkligen. 
Idag gick en tjej runt med en tampong i näsan (smart, men..), en kille jag äter lunch med berättar att han får mms varje gång en annan kille har gjort nummer två, med bild på det. Hallå?
Sen var dagens samtalsämne att ett av skolans par hade haft sex för första gången, alla visste om det. Hallå?

Mina betyg sjunker hehe. Har för tillfället tre F:n.. (Fail) Det var lite quiz (läxförhör) som jag missat med makat upp som inte förts in i systemet. Jag är helt galen på det amerikanska skolsystemet. ALLT är fucking poäng. Om man säger så, det öär inte de smarta människorna som får bra betyg, de är de som inte har något liv. Men det är sjukt nice som natur MVG tjej att vara samare o inte bry sig för ett år, haha aaa vad jag saknar natur samare bråken.

Vi fick en dag några frågor för ett stycke i en bok vi läser. Testade att inte svara helt fel, om helt andra grejer. Svarade på alla frågor utom en, fick full pott minus ett poäng............
Men! En klass jag är bäst i är min dataklass! Heheh.
Just nu håller vi på att bygga hemsidor i Adobes CS4 Dreamweaver. De andra fick två veckor, den första låg jag efter med andra grejer o den andra var jag på Hawaii, så jag gjorde en om mitt år här på två timmar en dag efter skolan. Fick:
























Cimons lista är ett tips!

3 kommentarer:

  1. värsta bra inlägget :) fräsht o bra!
    var får du alla t-shirts ifrån?? vem ger dig dem? haha

    SvaraRadera
  2. http://gickr.com

    SvaraRadera
  3. hahaha så jävla klockrena sms <3
    känner igen mig som fan..

    SvaraRadera