torsdag, mars 17, 2011

Familjen min.

Kom precis hem från en AFS grej på en skola, vi försökte hitta lite nya värdfamiljer inför nästa år. Jag kom på att jag inte skrivit så mycket om min egen värdfamilj! Så here we go:
Mamma Nancy- Hemmafru o väldigt omtänksam o ganska nyttig. Jobbar som simlärare någon dag i veckan o tar hand om en baby varje måndag o fredag. Går upp halv sex varje morgon o tränar, kommer hem o gör frukost o lunchpåsar till oss o kör oss sen till skolan. Hon är rolig.
Pappa Keith- Jobbar med Green Bay Packers o Milwaukee Brewers, radioreklam? Vet inte. Han får iaf fria biljetter till sportgrejer så jag har varit på det mesta, jättekul. Han är den typiske amerikanska mannen enligt mig. Dricker diet Dr Pepper till varje middag. Älskar filmer. Kommer aldrig glömma hur han i början alltid kollade på mig när viktiga saker hände i filmer för att se om jag förstod, gulligt värre.
Syster Zoë 17 år- Hon är gullig, o det var hon som "ville ha mig". Hon ska göra en stor käkoperation om en vecka. Kommer kanske till Sverige själv nästa sommar, o sen kommer familjen sommaren efter. Hon förklarar saker för mig, o har koll på det mesta.
Syster Molly 15 år- Tonåringen asså. Jättepopulär i sin klass. Hon är borta för det mesta så vi pratar inte så mycket, men vi gillar varann o har nu fri tillgång på varandras kläder. 

Jag är jätteglad o tacksam att jag har kommit till den här familjen, för jag har aldrig kännt mig obekväm o de har visat mig många saker o varit generösa. De har varit nyckeln till mitt amerikanska liv o jag kommer aldrig glömma dem. Det är inte värsta känslorna mellan oss, men vi kommer bra överens.

1 kommentar:

  1. vad kul att läsa lite om dem. Kände som om jag redan visste nästan allt men alla andra kanske inte visste. De ser så gulliga ut :)) om dom kommer till sverige måste jag få träffa dem =D

    SvaraRadera