onsdag, mars 16, 2011

Packning!

SÅ HIMLA SKÖNT. Jag är inte ett dugg nervös att få med mig alla grejer hem, jag kommer nämligen lämna typ allt här! Cause I don't want it! :D När jag bestämde det var det lättnad big time, jag slipper tänka på shipping hem, övervikt o allt sånt. Låt mig berätta.


Jag är nykommen till 
USA o packar glatt upp
mina kläder till mina 
systrars imponerade miner.
Europeiska kläder!
Skinnjackor, jeansskjortor,
tunna blusar, odd molly, kjolar i midjan,
skinny jeans.

Maxvikten var 23 kg, jag checkade in med 19.
Fräscht. 








Vad ska man tänka på när man packar? Tänk inte så mycket, packa kläder du gillar. Jag tog med mig ett par jeans, några linnen, två koftor, lite shorts osv osv. Inte något att oroa sig för. Började packa kvällen innan. PRESENTER till värdfamiljen däremot kan man börja finula på några veckor innan då det betyder mycket!

IDAG:
Vad gick fel? Hur kan man öka sin garderob
med 300 %? (Ja, jag har lådor under sängen) 
Man får kläder för vad man än gör. 
Har inte alls köpt mycket. Molly har 
gett lite mjukiskläder hon inte vill ha 
längre, o i utbyte tagit kläder av mig, 
we're all good. 


Dessa är ett urval av alla tshirtar jag fått. Tog inte med en enda en o nu har jag efter sju månader minst 25. Några är mer ett minne än tshirts, så de tar jag med mig hem, resten lämnar jag.








Ska lämna alla jeans. Tog med ett par men jag är så trött på dem, sen köpte jag två Levi's för typ 20 dollar, ett par jättelåga skinny o ett par vida? Fick ett par baggy av Molly. Befriande att lämna alla. Är ingen jeanstjej.. Ska kanske försöka hitta drömjeansen innan jag åker, då det är sjukt mycket billigare här.

Under är mina sportkläder. ICA shortsen togs med såklart <3















































Här är en sneakpeak av mitt rum. Det är skönt att ha ett eget. Jag tvättar själv när tvättkorgen är full. I VS påsen är allt jag ska sätta in i min scrap book när jag får tid. Till höger är min tennis present som jag ändrat lite med några bilder. Det är mysigt att ha heltäckningsmatta. Nu ska jag skypa. 

Du som undrade hur mycket tid jag spenderar framför datorn? För mycket. Jag har inte direkt läxor, o om jag har det gör jag dem under min study hall, under lektionerna innan eller skriver av någon. Så läxtiden är med datorn! Nicenicenice. Nästa vecka börjar soccern dock, som kommer vara varje dag efter skolan, så då blir det inte lika mycket tid längre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar