torsdag, januari 27, 2011

Never Say Never!


Hoho, ni vet väl att allas vår JB kommer ut med en film nu i februari, som handlar om hans liv o ÄR I 3D! Visst ser vi den? ;p

Annars är det alla pratar om nu hur det har kommit en 13e något, som har ändrat alla stjärntecken! Så det har tillkommit ett stjärntecken, så jag som är en vädur är nu en fisk! Stört.












Vi pratade om det i min psychology class idag, hur lätt tror man egentligen på grejer?
Igår fick vi ett litet notecard o ett nummer; skriv ert nummer, ert födelsedatum o en intressant fakta om dig själv. Vi fick tre minuter, jag hade orange penna o ritade lite på kortet också. Sen samlade hon in dem o idag fick vi tillbaka dem med en påhäftrad papperslapp, där det stod några meningar om oss som var så himla katching! Alla bara men vaaaa känner du mig? You are soo creepy! Hur fa an gjorde du det här o alla är liksom lite chockade. Efter att hon sagt att hon utgick från vår handstil, vilka färger vi valt o hur vi skrivit det säger hon att alla fick exakt samma kort. Läskigt, som sagt, hur man tror på grejer.
Vad mer.. Han insett att Sverige faktiskt är miljövänligt, trots att man inte inser det när man bor där, här körs bilen heela tiden (på riktigt) o jag får ca sju papper i färg varje dag från skolan, o det blir en hel del efter en nja, vecka..

Sen pratar folk i USA om hur Kina o Asien i allmänhet kommer ta alla jobb från dem, reedan liksom?
Sen har det varit strul med Belo, vi bokade resan till Hawaii själva, för det skulle man, o vi bara en layover i LA, nice! Vi kan checka läget där, ser om vi ser några kändisar, sova lite, kolla taxfreen, ni veet, svenska 17 åriga tjejer är ju inte kräsna med sånt, men nää det funkar inte, vi måste betala 175 dollar för att en Belo person ska komma o hämta oss på flygplatsen, ta oss till ett hotell, o sen ta oss tillbaka på morgonen. Eh nää.. Som Bella sa, det lägger man ju hellre på taxfreen, inte fan att vi ska det. Som tur var hänger en tysk schysst kille med oss, vars morbror har en condo i LA, så vi kan få sova där.. Jag blir så trött på all förvirring, o alla papper som ska skrivas på av alla möjliga inblandade personer. Men det ska tydligen vara den bästa resan någonsin.

2 kommentarer:

  1. Ah, alla dessa löjliga regler. Jag hade en 15h layover i Texas på väg till Hawaii men sa inget till min area rep så jag sov över på hotell haha. Är sjuuukt avis på din resa, that place is amazing.

    SvaraRadera
  2. ÄLSKA JUSTIN BIEBER :D haha
    men vad skrev hon om dig då??
    kramis kramis

    SvaraRadera