torsdag, januari 27, 2011

Graphic communications

I vår exam för första terminen skulle vi på en timme göra ett inDesign projekt o skriva om en resa, ha spalter med text, som kunde vara jibberish som hon kallar det , det var liksom inte poängen. Vi skulle inkludera Photoshop bilder o Illustrator filer. Idag fick vi tillbaka det. Jag fick 300 av 300 poäng! Hon visade min för hela klassen o jag var stooolt. Det är lärde vi oss alltså förra terminen, o jag älskar att kunna det. Ctrl Z är favvon. Idag efter skolan åkte vi till Walgreens o köpte nya pärmar o pennor (sharpiiies) o sen åkte vi till gymmet o workade out. Kom på att jag kommer sakna amerikanska gym som är köfria, har energi o trevlig personal. När jag kom hem åt jag en amerikansk grej jag aldrig trodde jag skulle äta förut; man tar en tortillia o häller på ost o sen sätter in i micron på högsta o rullar sen ihop.. Åt två morötter till så det kompenserar väl, haha..

En sneakpeak


1 kommentar:

  1. love it! är jättestolt över dig! (säger man över?!)
    håller med, men vi måste gå på gym när vi kommer hem också! right? :D

    SvaraRadera