söndag, januari 23, 2011

En lördag i Januari i USA

Dagen började med en sovmorgon o sen flingor med Dvitaminmjölk för mig själv, sen fick jag som sagt skjuts till stället vi skulle bowla på, det var jättekul o sen åkte vi till Buffalo Wild Wings o jag åt en cheeseburger med fries. Nu bryr jag mig inte riktigt om vad jag äter.

Här är Will o Paige när de väntar på sin tur.
























Ray o Evan 


Sen åkte vi bil till restaurangen o sen kom min mamma o hämtade mig o vi åkte till Walgreens för min Zoe behövde smink, sen åkte vi o köpte lite mat o sen åkte vi hem. Någon hemma hade gjort sjukt goda cookies.
Klockan sju kom Lauren o Cassie o hämtade upp mig o vi åkte till en restaurang i vår stad som heter Le Reve. Den var heelt underbar o det var jättemysigt.







































Lo, Lauren Cassie, Cassie. Sen åkte vi hem till Lo o såg en film o sen skjutsade hon hem mig. Mys! Nu ska jag sova o imorrn är det kyrkan 10, skype 11.30 o sen kl 1 Packer Party at Pablos house. Imorgon är nämligen världens viktigaste match, vi (Green Bay Packers) spelar Chicago Bears o om vi vinner går vi till Superbowl o det är den stooooora footballfinalen. Pablo är en kompis från Teneriffa som bor i Brookfield. Nu somnar jag godnatt

1 kommentar:

  1. blir typ jätteavundsjuk haha, du verkar ha haft en superbra lördag ju! :D

    SvaraRadera