lördag, januari 22, 2011

Oskönt.

Några kompisar frågade mig om jag ville bowla med dem o sen äta på buffalo wild wings. Skratta inte det är fullt normalt (o kul) här. Eftersom USA är ett busstågotunnelbana befriat land måste man fråga om skjuts, Can I have a ride. Eftersom USA också är väldigt stort så är avstånden stora, här handlar det om 20 min minst var man än ska. Då går man till pappan o frågar snällt. Jag förstår honom, inte så kul att bara köra hela tiden, men vad ska man göra? Sen måste man så klart se till att systerharngt att göra! Sjukt oskönt är det iaf att vara så beroende. Jag kommer prisa mitt SL kort högt när jag kommer dem, vad är designen på dem i år förresten? Eller I guess det redan är acess för alla? Kan man välja färg? Gosh vad jag missar mkt.

2 kommentarer:

  1. Jo men ju längre söderut du bor, desto mindre förberädda är de på snö, desto minder snöröjningsgrejer har de, och desto mer snowdays får man! :P Sen om man bor för långt söder ut kommer det inte så mkt snö! :P Så det är därför man ska bo i mitten! ;) Jo de lägger på dagar i slutet av terminen, men det gäller inte för seniorsen som ska graduata, och även om jag är junior, så får jag gå ut skolan då seniorsen gör det! :)

    SvaraRadera
  2. jaa, exakt samma känsla som jag har! jag <3 SL!!
    fast om jag hade en bil så: jag <3 usas bensin-och bilpris :)

    SvaraRadera