onsdag, december 22, 2010

Bloggtips

Steph! Hon har bloggen man i vanliga fall skulle irritera sig på för att allt var så himla bra o man skulle tro att allt bara var falskt, men sanningen är att den är jättebra o man blir inspirerad. Hon hadde drömåret i Arizona förra åreto nu går hon sista året på gymnasiet. Hon skaffade fisk när hon var här o det var lite roligt när hon skulle ta hem den.
Nu är hon jätteirriterade på alla ouppfostrade svenskar som inte säger ursäkta när de går förbi o så. Känner att jag också kommer bli det. Just nu kan jag meddela att jag inte har time of my life, men det är okej. I vår har min skola soccer, o idag var det informationsmöte. Många dök upp o jag ska köra sjukt hårt tänkte jag, säsomgen är knappt två månader; tryouts är march den 21a o sen kör vi till maj. Är jag riktigt bra kommer jag fixa Varsity, som är det bästa av de tre lagen o det vore kul. Min mobil blev vattenskadad så jag har varit utan den ett tag nu o börjar känna mig irriterad. Näst sista dagen imorrn i skolan woho. 

3 kommentarer:

  1. hahahah skon tjej xD ta med en fisk pa flyget

    SvaraRadera
  2. neej, raderade du ditt andra inlagg eller ar min dator konstig? For jag laste ett inlagg efter det har? :)
    GOD JUL JOSEFIN!

    p.s nya headern ar underbar!

    SvaraRadera
  3. Haha aa det gjorde jag, det var fel o jag var trött. Du är allt bra uppmärksam Elin! Face nu

    SvaraRadera