tisdag, december 21, 2010

Min bakgrundsbild på min dator just nu. Blir så himla glad när jag ser den, visst är den äkta på någotsätt? Äkta glädje? Det ät mina äldsta tjejkompisar o trots att vi är väldigt olika o har olika åsikter om mycket så vet jag att vad som än händer kommer vi vara ff, friends forever. Det här var sista helgen i Augusti innan jag åkte iväg. Giiiiiirls, I love youuu (o ja nu måste ni kommentera). Nu ska jag sovaa, håller mig alltid vaken tills jag är exhausted, för att inte ligga o tänka typ, men imorrn är det sista proven o quizen o grejer så importannnt. Godnatt o godmorgon alla friends som läser detta på sina iphones påväg till skolan (jag kan se att det är väldigt många haha) eller juste ni har jullov, men whatevva, love till alla iaf. 


3 kommentarer:

  1. den är så himla fin!! :) älskar dig <3

    SvaraRadera
  2. Du är för skön, det är därför jag gillar dig så mycket. Puss

    SvaraRadera