onsdag, december 08, 2010

Amen hej

Vet ni vad jag dromde? Haha, eller dagdromde, jag kommer ju aldrig ihag mina drommar; det var pa engelska lektionen idag o det ar forresten precis som pa film att man sitter o drommer ivag, sa sjukt ontressanta, oviktiga o onodiga grejer de snackar om. Anyhoow, jag dromde ivag att mitt inlagg nu skulle vara med rubriken "Jag lever" o texten skulle fortsatta "Ja, det var i min skola skjutdramat var, ja han kom in i mitt klassrum, ja jag skulle blivit skjuten o inte kunnat skriva det har nu om jag inte duckade i ratt sekund o ja tio av mina vanner ar nu doda". Haha tragisk tjej men jag tankte det iaf, laskigt va?! Det skulle vara sa hemskt. Det ar mkt kriminalitet har i USA..Faktiskt som min mormor uppmarksammade i ett brev till mig hande det ngt liknande har i Wisconsin en o en halv timme norr om har for tva dagar sen.

Jag fick min laddare till datorn igar, men den funkar inte. Det ska funka for jag bestallde ratt, sa jag vet inte vad som ar fel, det bara piper :( HOPPAS det loser sig. Sa jag skriver pa den harliga familjedatorn i min harliga vardsysters rum.


Jag har borjat samla frukt stickers!
Bilden hittade jag pa Cimons blogg,
som ar gymgrymgrym.





Vad som har hant? Hur mycket som helst men anda ingenting. Ni vet nar man inte har traffat nagon pa jattelange o sen ses o da inte riktigt vet var man ska borja? Sa ar det nu. happhapphapp. Nu ar det Chicken parmesan [parmessscchhan] for dinner. Bisous!

2 kommentarer:

  1. men gud vad obehaglig dagdrom! haha fast jag skrattade nar jag laste. sa himla roligt att du sitter och tanker det dar xD
    jag alskar cimon och haha vad roligt att du har borjat samla pa det :D
    AAAAALSKAR DIG! NAR SKA VI SKRIVA BREV? jag ringer dig snart

    SvaraRadera
  2. jo asså jag vet ju vad det är.. men ajg tycker det är en så fånig text.. jag menar "som ett flygplan, som ett, som ett flygplan"

    SvaraRadera