tisdag, november 30, 2010

Min laptop-laddare blev trott

sa den bestamde sig for att do.
Den finns ingenstans i affarerna har sa igar bestallde jag en ny fran internet, men det kommer nog ta ett tag tills jag far den. Hatar att skriva fran den har familjedatorn aven om det inte tar lang tid tills man vanjer sig vid a och o istallet for vara svenska sotnosar. Pa tal om ingenting kan jag saga att amerikanska tamponger ar fucked up, jag hatar dem, ta med er svenska nasta ars akandes!! Har en massa att skriva sen iaf! Svara pa nagra fragor som har droppat in (typ tre men anda), hur min engelska gar, hur skolan egentligen ar o hur det ar att det ar december imorgon o december ar lika med jul o jul ar lika med att jag har varit har halva tiden.
Keep yourself updated! ;)

6 kommentarer:

  1. fast josse.. jul är inte halva tiden.. man tror det. men det är inte det. i jul har du varit där i cirka 4 månader. då är det sex månader kvar...

    SvaraRadera
  2. VAAAAAAAAAAAA?! JAG ALSKAR DERAS TAMPONGER! sa himla mkt fraschare haha :P
    ska bli kul att lasa pussssss

    SvaraRadera
  3. Carro:men mentalt jueee
    Elin: haha i detta fall kanske min hårfärg utgör sin rätt.. Att jag inte fattar alltså

    SvaraRadera
  4. hihi TACK! storlek 5 på dem här faktiskt :) jaha du menar så. ja men det stämmer ju ;) nää asså det har varit skit dem senaste två dagarna.... men det är bättre nu :) inte bra men bättre

    SvaraRadera
  5. jag vet ju inte riktigt hur blondinbellas panikattacker är.. men jag börjar hyperventilera och kryper ihop till en boll typ....

    SvaraRadera
  6. hahahhahahahahaha, din harfarg utgor sin ratt x))

    okej, men du. du tjatar pa att jag ska uppdatera nar du sjalv inte gor det ;) haha jk jk. haha skoja vill verka cool med amerikanska forkortningar haha

    SvaraRadera