söndag, november 21, 2010

go pack go

Aha, som vanligt ar sondagsunderhallningen har i usa footballsgamet, idag motte vi (green bay packres) rivalen minnesota vikings. Forsta halvleken lag vi under o min pappa var as pissed of. Helt serios, han slange in bestiken o tallriken i diskmaskinen o muttrade under hela lunchen. Som tur var vann vi sen, o nu skrattar alla at svikaren Brett Farve, quorterbacken som "svek" Packers o gick till minnesota, hehe.. Jag catchade min pappa i hans glada humor eftersom min dator bara dog, batteriet var slutkort da jag laddar det hela tiden (todays lesson: don't) sa vi akte direkt till battery plus o kopte ett nytt; 126 dollar, det var 155 pa internet sa det ar inte alltid billigare, alskar nar man har ett problem o loser det pa direkten. Nu ska jag lasa lite Magna Carta o bill of rights, har quiz imorrn pa det o sen bar det av till den veckliga familydinnern hos grandma o grandpa. Imorrn aker vi till Sofi Farhmanland: Texas!

2 kommentarer:

  1. jag alskar ocksa det. Sa himla mkt battre an att skjuta upp det hela tiden.
    HA DET SA HIMLA KUL I TEXAS!!!!

    SvaraRadera
  2. ojoj vad har du for betyg da? ;p

    SvaraRadera