söndag, november 21, 2010

bildbeskrivning

Kom precis hem från "klubben" som man säger här, jag simmade, idag var det bara jag o två andra o musik så det var nice. Sen i omklädningsrummet när man är klar lägger man sina badkläder i ett hål så snurrar den runt supersnabbt o det blir nästan torrt o sen tar man en plastpåse om man vill o lägger det där. Bra va? O det är duschbås, eller rum mer som man har för sig själv o överallt finns stora toaletter. Skillnad fr Åkeshov på den. Nu sitter jag o skriver essay o äter mandariner. Woha på den.

Blir så himla glad när jag läser sånt här, o det är inte sällan jag ser grejer som detta ska ni veta.
Det är jul när Starbucks kör på sina julmuggar
Staarbucks! Hur mkt älskar man inte det? Vilken DRÖM det skulle vara om det kom till Sverige. Gratis supersnabbt internet, personal som är gullig o pratar med, sköna fåtöljer en o världens godaste te för2 dollar (bästa smakerna är Rooibos vanilj o Joy). Fast det är klart.. då skulle det bli med svensk tråkpersonal o trippelt pris..

Jag hatar vocab.. För varje ord måste man rita en bild, skriva synonymer o motsatsen, var i boken det finns o själva beskrivningen. 30 i veckan.. Men jag gör bara beskrivningen.

Woho igen, FACE verkar vara inne här, eller snarare där.. I New York typ.

Acne är utan tvekan märket som ligger etta, om man inte räknar H&M, ser en massa kändisbilder när de bär Acne.
   
  Minasystrarbråkarjättemyckethelatidenojagundraromdetärmittfelellernåt

3 kommentarer:

  1. gud vad bra inlagg!!!!!!!! alskar det.
    och saklart det inte ar ditt fel! och aven om det skulle vara ditt fel sa kan ar det inte ditt fel. De valde att ta in dig i familjen och om det verkligen inte skulle funka skulle de prata med afs och du skulle fa flytta:)

    SvaraRadera
  2. varför skulle det vara ditt fel gumman? har något hänt? puss

    SvaraRadera
  3. skriv mer om det ...

    SvaraRadera