torsdag, oktober 21, 2010

Tuuna

Min mamma visade nyss bästa grejen ever, vi hade en left over middag så Zoe köpte en sub till sig själv, mamman åt sallad o så visade hon mig en jättegod restmiddag, man blandar Tonfisk, majonnäs o pieckles, saltgurka typ med salt o peppar o har på en macka. Så himla gott! Hatade tonfisk på burk förut men gillar det mer o mer nu. Här äter vi aldrig fisk, tror det är dyrt, så det är bra att hålla omega3t uppe liksom haha. En annan grej i matväg var att jag igår åt godaste chokladen någonsin! Mörkmörk kraftig choklad på utsidan o på insidan var det inte caramel, det var som mjuk knäck, o på toppen av det hela var det lite havssalt, matminne på den. Mina föräldrar fick den av en vän som jobbar som choklad sommelier, hon åker världen runt o provar choklad.. Nice jobb? 
Efter skolan spelade jag tennis med Abby, sen körde vi en Starbucks o på det var det sen ett volleyball game som vår skola spelade mot stadens privatskola. Vi förlorade, var jättebra i början men sen gav de typ upp, trots vår hejarklack. Gillar nog inomhussporterna mer, man slipper stå o frysa :) Nej men det är faktiskt ganska kul, alla bär rött o hejar på som bara den. 
Whatelse? Jag shoppade loss igår på VS online, farligt det där med internetshopping, fick en liten adrenalinkick av det haha. Om man köpte ett par uggs behövde man inte betala frakten så jag köpte ett par klassiska tall, skulle ändå gjort det, o lite andra grejer..a :):)
Jag saknar min lillllllllllllasyster nu.. Vill att hon ska komma o hälsa på snart. Okej nu är det tv o popcorn som gäller, himla härligt att inte plugga va.

2 kommentarer:

  1. Aaa eller nu när jag kollade upp det så går den inte längre, den hade premiär 3 september här i Sverige (kollade upp det nu heh), jag såg den på förhandsvisnig woh! :D <3

    SvaraRadera
  2. jag har ocksa atit sana mackor. sa himla gott!!!

    SvaraRadera