lördag, oktober 23, 2010

En fredag i Oktober

Vaknade mitt i natten när min svenska mobil ringde, någon vilseledd person som sökte min pappa, anyways, det var mitt i en dröm o jag kommer aldrig ihåg mina drömmer men nu vet jag vad jag drömmer om haha. Sen wake up på riktigt, sover bra här btw, upp o klä på mig, blev ett par leggings o en militärgrön längre Gap tröja.. Sen frukost; yoghurt, kanel o all brans, packar väskan o jag o hostsissarna går in i bilen. Skoola. Efter den möter jag o min belgiska kompis upp The German Club o bussen puttrar på till en pumpfarm. Vi har som exchange students blivit bjudna att följa med dem dit, snällt. Vi får varsin pumpa, vi åker vidare till en av Fraudarnas gård, grillar korv o gör s'mores för att sen åka till ett Haunted House. Så himla läskigt. Det är ett hus som de i varje rum har gjort som en scen där skådespelare gör sitt bästa för att skrämma dig. Kan tipsa om att inte skrika eller verka rädd, då attackerar de bara dig ännu mer. Sjukt läskigt men det var kul overall. 
Ta nu er en titt på bilden nedanför här, o kolla på alla runtomkring mig. Det är amerikanska juniors o seniors (2a o 3e ring). Jag säger inget mer.


På kvällen var jag bjuden till en collegefest men jag orkade inte, skulle varit sjukt kul men jag var trött o ville se fräsch ut på mina senior photos idag. Nu har jag precis tagit mina senior photos, så himla kul, min mammas kompis är fotograf så hon kom o tog några porträttbilder på mig, kan kanske lägga upp någon här sen ;) Ikväll ska vi i tennislaget mötas upp o göra ngt, o nu håller jag på med en powerpoint o jämför High School o Gymnasiet, hahaha. En tjej jag åt lunch med bara: "Vill ni veta en hemlighet? Jag älskar att göra power  points, jag gör dem för mig själv haha". Hon gör också Power points med sina önskelistor, o klickar man på bilderna kommer man till hemsidan där man kan köpa dem. Smart där. NU är tiden för Skype om någon vill det hemma i Sverige, hörde att det snöade i Stockholm btw haha.

1 kommentar:

  1. vilket härligt inlägg :) gud vad roligt det där med power points tycker jag xD

    SvaraRadera