onsdag, oktober 06, 2010

Mardröm

Hade den sjukaste drömmen inatt, kommer ihåg mina drömmar typ fyra gånger om året så det här är speciellt folks! Okej, jag bodde i mitt gamla rum i Bromma, o den dagen skulle jag åka på high school year. Trodde det var kl fyra eller nåt på eftermiddagen vi skulle träffas på Arlanda så jag åker in till stan med Gabriella (bara för jag pratade med henne på face igår) o sen på seveneleven träffade vi Magdalena o hennes kompis? Inser att klockan är mycket o jag borde åka hem o göra mig iordning, kommer hem vid halv tolv, o inser att alla skulle ses på Arlanda kl sju på morgonen.. Resten är panik, jag springer runt i huset o bara tar lite grejer här o där o inser att jag inte alls har packat, tar en taxi till Arlanda o hinner precis med planet, men inte att säga hej då till familjen. Från det blev allt bara fel. Sen vaknade jag o inser att jag redan är på mitt high school year o log.

3 kommentarer: