fredag, oktober 08, 2010

Greanleaf

En snabb uppdatering, nu sitter jag i ett hus i Greenleaf tva timmar norr om var jag i vanliga fall bor, jag ar hos nagra avlagsna slaktingar. De har en dotter i min alder, Silvia, sa imorgon ska jag shadowa henne i hennes Lutheran High school. Detta ar en INTRESSANT upplevelse, helt sjukt. Berettar mer sen. Jag ar har anda till sondag kvall och just wanted you to know. Linda da, mamman i familjen o hon som hamtade mig o som ar slakt med min slakt, ehm, vi ar alltsa slakt, hon pratar svenska o det var helt sjukt att prata det med henne. Jag skypar ju valdig mkt, pratar i mobilen med andra som ar har i USA pa svenska o skriver har pa svenska men det var en helt annan grej att prata irl som vissa kallar det. Silvestedt big time dar. Oh well, ni far ha en helg! Alla sager ju att tiden gar fort men jag har liksom tvekat lite pa den men nu fick jag ett bevis, vi traffade dessa manniskor for nagra somrar sen, kanske tre fyra tankte jag men jag var tio ar da, Silvia kom ihag det for nar hon fragade mig hur gammal jag var sa jag ten jattestolt pa engelska. Tiden gar snabbt sa have fun va!

1 kommentar:

  1. gud jag har undrat sa himla mycket varfor du inte har uppdaterat och har kom forklaringen :) love yooou

    SvaraRadera