torsdag, september 30, 2010

Första dagen med leggings!

Okej så idag mina vänner hade jag leggings i skolan, med linne, förstår ni? Alla har det här. Ibörjan var det lite konstigt, när man reste sig letade man liksom efter ngt att dra ner, och när man inte hittade ngt kände man sig lite blottad, men sen blev det bättre:) Bilder: (haha)



Okej o sen idag på min fotoklass skulle vi göra ngt collage men den klassen är verkligen oseriös, på ett bra sätt, jag gillar den verkligen, det enda jag kunde tänka på var smoothie! Så jag ritade olika glas med smoothie i. Vet inte varför men jag är så himla stolt. Jag har ju 0 art i mig men jag gillade verkligen det här. Vet inte heller vad jag ska göra innuti. We'll see..

Och nej jag har inte gjort min matte än men jag är ju på hiigh school year va ;)


3 kommentarer:

  1. ah gud, vad snyggt!!!! blivande konstnar typ!?? alla har mobbar mig for att jag ar sa dalig pa att rita......

    SvaraRadera
  2. haha för barnböcker isåfall

    SvaraRadera
  3. Vaaad bra du är på att rita :D:D:D:D:D:D

    SvaraRadera