torsdag, september 30, 2010

29 september

  • Mamma fyller år, grattis! Älskar dig.
  • Det är exakt på pricken nio månader tills jag kommer hem till Sverige igen. Känns jättekonstigt. Kom in på någon blogg med folk som ska åka 11/12 på high school year till USA o där länkades det till en massa andra som också skulle det, kändes väldigt planerat o så, jag o Elin bestämde oss liksom i April samma år att vi skulle åka. Aja vad jag ville säga var att jag fickk känslan av att det här året är lite exklusivt, jag har bara ett, nu är det min tur, sen måste jag åka hem o ge någon annan chansen. Leva i nuet. Typ.
Onsdag idag, många är sjuka på min skola. Tyvärr får man bara ha fem dagar per år man är borta, inklusive sjuk, på vilket resulterar i att alla är i skolan oavsett hur förkylda de är vilket visar sig då alla hela jävla tiden går o snyter sig i klassrummet. Sjukt äckligt. So long har jag klarat mig o jag vet varför; jag har fönstret öppet hela dagen när jag är borta oavsett hur kallt det är så det får vädra, jag äter minst tre frukter per dag, dricker vatten hela tiden, det gör förresten alla här, går runt med deras vattenflaskor. Sen sist, jag tvättar händerna hela tiden och tadaa där har ni det. 

Idag 6.30 pm haha försöker glänsa med att man lärt sig det, nä 18 o 22 o det känns ganska långt borta nu faktiskt, så ska jag träffa min liason, den som ska hjälpa mig om jag har det jobbigt typ. Vi måste prata med varann en gång i veckan o ses en gång i månaden. Hon verkade ganska skön den gången vi träffades på den ice cream socialen o nu bestämde vi det här på facebook hon bara jag hämtar upp dig då så gör vi whatever you want, vad menade hon med det? Bowla? haha. Aja vi får se :) Nu ska jag göra min matteläxa o engelskan och sen träffa henne. 

2 kommentarer:

  1. gud vad harligt att du ar sa bra!!!!!!! ater frukt hela tiden och allt. :)
    jag vill ocksa ha en san dar van som hamtar upp en och gor vad du vill. ...!!! loove you

    SvaraRadera
  2. haha sa jag att hon är typ 50? xD

    SvaraRadera