torsdag, september 30, 2010

Min tredje shopping

 Min homecoming utstyrsel, Forever för typ 40 dollar tillsammans!

Forever too, en söt blus.
  




Ett par sweatpants fr VS för halva priset i en superhärlig kulör som inte får fram sin rätt i denna bild tackar man ju inte nej till. Sen också de svarta yogapantsen jag hade idag.
 Förlåt för foton som är lika med dålig blogg men aa har ingen ursäkt orkade inte göra bättre.


Försöker verkligen vara sparsmakad med shoppingen då mkt av det man köper antagligen inte kommer användas överdrivet mycket hemma, tänka smart liksom.

2 kommentarer:

  1. Åhhh, vad fina kläder och skor :)
    Jag har en USEL dag här hemma och saknar dig helt galet mycket.
    Love u <3

    SvaraRadera
  2. jag hade sett den men jag hade glomt! skitnsyggt! KRAVER BILDER PA DIG INNAN DU GAR TILL DANSEN! :) :) <3

    SvaraRadera