måndag, september 13, 2010

En månad

Idag har jag o USA varit ihop i en månad. Fortfarande är allt nytt o spännande, o jag har bara gått i skolan i en vecka o allt är jättebra. Varje dag överraskas jag. Satt o tänkte på det, det känns som att jag skriver historia nu, för mig själv. Kommer alltid komma ihåg det här året o berätta om det för mina barnbarn o säkert skicka iväg mina barn på det. Tänker på framtida intervjuer, "sen var jag ett år i USA o det var en av de bästa saker jag någonsin gjort, det var då mitt intresse för .. blablabla började växa o jag insåg hur..." Haha hoppas det blir så, tror det.
Två intressen jag redan nu känner börjat gro är design, har ju det två timmar varje dag o varje ledig sekund jag har sitter jag o klottrar ner saker. Ett annant intresse är politik! Japp, tror Pererik i aba, no offense han var kul, dödade mitt intresse men nu har det här med skatt o sånt börjat intressera mig.
Back to topic, jag har typ nio månader kvar nu så man ska ju verkligen göra det bästa man kan av allting känner jag.

1 kommentar: