fredag, augusti 27, 2010

Näää

Det blev inget ikväll, så jag har suttit framför datorn ganska länge nu, tvångschattat med alla som varit online på fb, vilket typ var 3 åt gången, som sen sakta dog ut o ngn ny ploppade upp, ätit b&j (smores är den underbaraste smaken ngnsin) fr burken med en bebissked, lyssnat sönder den här låten, provat kläder till morgondagens birtdayparty o försökt ta kort på min svarta klänning som jag kanske ska ha för att fråga om den var för kort men det blev inget bra kort. Filat mina hälar, epilerat benen, druckit två flaskor vatten, varit supersugen på att måla naglarna men inte gjort det för det är årets utmaning, kollat på home runs på you tube (ja, det är en smula tragiskt), mailat Jenny om att jag o Elin vill komma i samma klass när vi kommer hem igen (yes, jag är planerarn) o frågat var den nya intagningsgränsen låg, pratat med Mollys kompisar o visat Spotify o techno, besökt fml, ätit mörk choklad, lyssnat på en tragisk kärlekshistoria på chatten, övertänkt på hur glad jag är att jag tog den här chansen att åka o hur fräcsht det är att komma iväg o sen tänkt att det här kanske är en såndär "jätteglad-innan-man-tar-livet-av-sig-känsla" så att jag snart kommer få en katastrofal känsla av hemlängtan, blivit glad när jag precis hörde att uggs kostar 100 dollar här. Och där tog min flödesskrivning slut.
                       

3 kommentarer:

  1. haha, poor you! men det later anda ganska harligt att bara ha en hemmakvall sadar... forutom att du noghaft ganska manga hemmakvallar pa sistone kanske, nar borjar skolan?
    var kul att du umgas med tennistjejen! :D jag vill ocksa gora ngn sport!!!

    SvaraRadera
  2. Njaaa det här var den första faktiskt. Haha inte för att jag varit på värsta festerna än men det har alltid varit ngn match alla gr på eller så. Men liite segt har dt varit. Skolan blrjar på ons nästa vecka <33333333 gå ut o jogga!! Finns det inhet gym nära eller yogastudio? Fråga storskolan!!

    SvaraRadera
  3. Jag mår så dåligt josse ,det är så jobbigt att säga hejdå till alla. vad ska jag göra? hjälp mig.

    SvaraRadera