fredag, augusti 27, 2010

Ensam

Efter en kort tennisträning gick jag o joggade en halvtimme. Det är verkligen planerat här. Gatorna äe raka o korsar varandra exakt på samma ställen, eller alltså det är blocks här. Ingen nåsväg som löper upp o ner o hit o dit o ingen liten fjuttig oxbergs som har ett hus, så det är lätt för nu hittar jag själv för typ första gången! Carro, be proud. Här är en bild jag stannade o tog så ni får en ide som hur husen ser ut här, alla är verkligen lika varandra:
Japp, sen kom jag hem, hade egen nyckel(:D) o tog Cooper direkt o gick en liten prommis. ALLA jag mötte sa atleast hi, och flera av dem stannade o pratade. Trevligttrevligt.

Jag kom hem, duschade, satte på mig min $1 tröja, en gigantisk gammal lacostepike:

Det är första gången jag är själv här hemma,  Zoe är på en Keisha konsert, Molly har jag ingen aning om var hon är, mamman säljer grejer på ngt houseparty o pappan ät på ngt football game. Verkligen inget mig emot, det är ganska skönt faktiskt.

Nu ska jag snart äta o mamman hade köpt roasted chicken till middag sa hon, jag öppnade kylen o såg denna, vet inte om jag vågar ta av den..

Ceasar blir det iaf till, den här dressingen är helt sjukt god:

Jepp, nu får vi se om en tjej från tennisen smsar, hon skulle kanske hanga out med hennes kompisar o då kunde jag joina :) Vi höörs jag älskar er

2 kommentarer: