fredag, augusti 27, 2010

Att Säga Hej Då

Jag fick en kommentar om en som tycker det är extremt jobbigt att säga hej då till alla "nära o kära" som det så fint kallas när hon nu ska åka iväg på ett High school year. Vill säga några saker om det:

  1. Det är en del av processen med att åka på ett sånthär år. "The things that dosn't kill you only makes you stronger" kanske.
  2. DU klarar det. Man tror inte det, men alla klarar det.
  3. Tänk hur det skulle va om du inte tyckte det var jobbigt att säga hej då.
  4. Du kommer träffa dem igen, o det kommer bara bli roligare när ni ses då!
Sen brukar jag ibland tänka mig själv som att jag var en stor stenklump när jag föddes, o varje jobbig sak är ett hack i mig, ju jobbigare ju större, så att jag till slut blir en färdig vacker staty. Det blir lite lättare då.

1 kommentar:

  1. du är så otroligt bra josse och allt det du säger hjälper faktiskt, inte helt men en bit på vägen i alla fall. ett stort <3 till dig !

    SvaraRadera