onsdag, augusti 25, 2010

en kväll i amerika

På tal om en annan grej, nu vet jag äntligen vad man ska kalla detta land; inte "america", inte "the us", absolut inte "usa", utan "us" bara. Typ; do you have a lot of sephoras in us?

Här är iaf jeansmodellen som är inne här, bootcut. Först trodde jag de var efter vårt mode, sen att de var before men sen insåg jag att det nog bara är olika moden.

Vi var på Mayfair Mall o allt var så himla fräscht o fint. Köpte en mobil, eller jag fick Mollys gamla o hon fick en ny:) Man märker verkligen att servicen är sjukt viktig här. Tjeena alltså.

Sen åkte vi direkt till ett soccergame,

På hemvägen köpte vi glass; cone heter dem o kostar 52 cent, mcd, cone what is that sa jag o de bara det är som glass på en cookie, jag bara men det måste jag testa, tog den o såg att det var en hederlig strut. De är iaf helgonförklarade här men jag tycker mest de smakar kemi(förlåt) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar