onsdag, augusti 25, 2010

Carro

Jag har en kompis som heter Carro som är lite annorlunda o vågar sticka ut o jag gillar henne väldigt mycket. Hon ska åka till England snart  i ett år o jag önskar henne lycka till. Allt kommer gå bra, och som Elin säger(yes, hon är min idol):
  • Även om det kommer suga kommer det vara värt det
  • Det är HEMSKT att säga hejdå till familjen o väldigt nära kompisar, men du o alla andra för den delen, kommer klara det.

Hon skrev så himla bra, älskar den här meningen:

för ett år sedan hade jag aldrig vågat det och hade för tusan inte ens en tanke på att göra det. men på något sätt har jag blivit modigare (och i en del människors ögon även dummare) och därmed bestämt mig för att säga hejdå och bon voyage till mitt liv här hemma för att ensam sätta mig på ett plan till ett land där alla är gingers, har fula tendér och är tjocksmockar.

Så himla bra! Tänkte skriva ngt svärisord där men det såg bara ofräscht ut, o när jag tänkte på svärord tänkte jag på när vi var uppe i norr på deras landställe o jag berättade ngt om Walmart o FuckMyLife, o sa det såklart, det blev helt tyst, och en cool latino vid namn Freddy bara: Well, you shall probably say FML instead.. Så nu vet ni det! 


Iaf, läs hennes blogg! Om ni inte fattat det så är hennes adress http://handtrallan.blogg.se/index.html. Handtrallan liksom, vem har en blogg som heter det? Älskar dig iaf (yooess är ju också ganska originellt haha)

1 kommentar:

  1. hahahaha, josse du är så söt ! och tack för alla fina små tips :)

    remember me är fantastisk!

    heheheheheh, du är inte den enda som är avis ;) men jag tycker att eftersom min 4 år gammla dator är död så förtjänar jag en ny (A)

    tack josse !

    men det är typ inte det jag är rädd för... jag vet inte vad jag är rädd för. det är nog mer så att jag kommer sakna alla väldigt mycket!

    neej vad jobbigt! ja... eftersom jag flyger så pass sent kan kompisarna hänga med ut till flygplatsen om dem vill. jag kommer stå och böla alldeles ensam inne på arlanda :S hjälp

    det värsta är nog att jag direkt efter att jag sagt hejdå till allt och alla, så ska jag sitta på ett plan alldeles ensam för alla andra är typ redan i england. så jag ska först gå omkring ett tag på flygplatsen, sen flyga ensam och sen ta mig igenom heathrow ensam.

    SvaraRadera