onsdag, augusti 25, 2010

Några grejer jag älskar med USA

Som man inte tänker på så mkt annars:
Galgarna! Är som kemtvättsgalgar, dvs böjbara, o helt superbra när man har kläder som lätt glider av, irriationsobjekt nr 1???

Min nya vattenflaska! Man häller liksom bara o slipper klämma eller suga o hålla på, helt underbar är den xD

Här klämmer jag jättehårt men den böjs inte!

En grej jag undrar; på toppen ser ni en liten gummigrej...

Man kan böja, eller trycka ned den...

På insidan av locket ser det då ut så här..
Vänner! Vad är detta till för? Den som lyckas komma på det får EN LÄNKNING! Hahaha, nej men kom igen nu mina kth vänner( ja ni vet vilka jag menar) show your skills! Jag fattar ingenting.

3 kommentarer:

  1. omg! i have thought about that for like ten minutes now. I HAVE NO IDEA... I'll be back later om jag kommer på!

    SvaraRadera
  2. Hej! Elins faster här (JA, DEN SUPERCOOLA, DET ÄR SANT!). Fattar inte heller riktigt hur det ser ut men gissar på ngn sorts tätning, kanske skapas ett vakuum mot öppningen eller ngt sånt? Så när du dricker ofta och har den på skrivbordet när du pluggar amerikansk historia, så är den inte intryckt, men när du lägger den i väskan så trycker du in den så det inte ska läcka. Bra förslag va! Fantastiskt att flaskan inte böjs när du klämmer jättehårt på den. Only in US. Har hört att dom åker till månen också, typ. Kul blogg, ha det fint i Milwaukee, tror du kommer att få en fin amerikansk dialekt med dig hem! kram Kerstin

    SvaraRadera
  3. Hm jag missade visst en viktig poäng; direkt när man tryckt ner den o sen släpper åker den upp som om imgenting har hänt!
    Menmen, tror faktiskt inte att den har ngn mening.

    Hej Kerstin! Tack :) hälas Stefan att jag sla kanske skjuta lerduvor nästa vecka!!

    SvaraRadera