måndag, april 18, 2011

I'm gonna miss days like these..

Söndag. Vaknar upp sist av alla som vanligt. Går ut i köket goodmorning sleepyhead säger min mom med glimten i rösten. Frukost, jag BOR här nu så jag tar precis vad jag vill ha o känner för. Sen åker pappan o Z till kyrkan men ingen annan av oss tre pallar, så vi sticker till Kohl's istället. En stoor affär med kläder smycken o smink. Min syster Molly påökar sin tvåsiffriga bh samling med ytterligare några o köper tre shorts. Jag köper två bh's, älska Maidenform typ. Det är så sjukt billigt här. Köper ett par tights från Vera Wang, trust me jag har testat alla hon gör de bästa. Btw är tights med fötter o leggings utan för den som undrar. Capri leggings är givetvis korta leggings. Sen köpte jag världens tunnaste mjukaste skönaste tshirtnattlinne från Vera Wang också. Kan verkligen se hur det står 799:- på en NK prislapp på den, o här var det 16 dollar efter min mammas kuponger. 

Sen åker vi till mallen, gallerian med många mindre affärer i ni vet. M's mobil funkar inte så efter fem minuter har hon en sprillans mobil o de ursäktar att den gamla inte var något bra (hon hade haft den i sex månader o den funkade perfekt tills igår) DET är service. Två frappes på Starbucks. Vi åker hem, mamma pappa molly + mollys kompis åker till skolans musikal som jag var på kvällen innan. Jag bakar chokladbollar tills imorrn då jag behöver dem för en klass. Zoe o jag åker till kyrkan för att gå på ett möte, vi ska som jag kanske sagt till Kentucky o bygga hus för fattiga människor. Längtar så mycket, det är tydligen bästa veckan då man utvecklas o lalala. En tjej som ska med ska göra yoga varje morgon för de som vill. Det är i appalacha området(??). mycket berg o tydligen jättevackert. Sen åkte vi direkt till grandma o grandpa för sunday dinner, vi kör det varje söndag o det är jättemysigt. Godgod mat o trevligt. Idag diskuterades det om Kate var gravid, vad som kommer hända med Harry, bröllopet i allmänhet, det är en big deal här då de inte har kungar. Hur min aunts husbands nephew har gått jättelångt i någon tv sänd kock tävling så han ska till London, men det var för dyrt för henne o han att åka dit o se det. Hur min andra aunt, 50+år dejtar tre killar samtidigt nu o blandar ihop vem det var som har en son på college o vems ex som var hemsk o vem som hade en 11årig dotter. Hon är så himla rolig. Osvosvosv. Gulligaste släkten! Gosh jag älskar dem. De frågade om det inte skulle bli kul att träffa alla igen när jag ska hem i juni, jag sa Yeah of course, I haven't seen my family and friends in forever but the thing is. When I left my family in Sweden it wasn't too bad cause I knew it's going to be like that again. But when I leave here. It will never be the same. Min mammas ögon tårades o jag fick en klump i magen.

Dagens låt: Ozzy Osbourne – Dreamer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar