fredag, mars 25, 2011

Sen kväll

Har prov på någon grekisk skithistoria imorrn, Antigone, o tänkte catcha upp lite på wiki, however, jag valde den svenska sidan först men det funkade inte för mig, fattade inget o orden bara blandades ihop, så jag körde den engelska versionen, lättare att förstå, YES!

Nu borde jag egentligen sova men pallar inte, ligger bara o tänker, o inser hur sjukt allt är. Ringde precis syrran i Bromma o ba hej, hon ba hej jag sa jag älskar dig hon sa jag älskar dig med. Josse klockan är fem här jag ba jag vet. Jag älskar dig. Jag längtar tills du kommer. M jag älskar dig med. A jag ville bara säga det. Okej. Godnatt. Godnatt jag älskar dig. Puss

Annars är try outs for soccer i full rulle nu. Direkt efter skolan samlas vi, typ 70 tjejer o tränar tillsammans med sju övervakande coacher som sen kommer sätta in oss i tre olika lag, beroende på svårighetsgrad? Alla stressar sönder o gråter o jag orkar inte bry mig, det går som det går. Att spela när någon tar notes dock, är lite som att försöka forsätta räkna ut det där mattetalet när läraren kommer o tittar över din axel, det går inte riktigt lika bra. Troligen blir jag placerad i mittenlaget, även kallat JV för er som vet. Det är inte lika intense o seriöst som det bästa o coachen är snyggare. Oh well, vi får se.

Min sister har gjort en käkoperation mot sitt underbett o allt gick bra, hon är nu hemma, men svullen som jag vet inte vad. Näsblodet slutar heller aldrig rinna. Stackarn. Bra hostsis som man är gick jag runt i skolan med ett kort idag o ca 40 pers skrev en liten rad till henne, hon fick tårar. Sen visade jag bilder från i somras o Sverige, konstigt. Hon kommer antagligen hälsa på nästa sommar.

Annars läste jag tre assköna bloggar idag på min computer class, lääs:
http://gustavatl.blogg.se/
http://lucasstenberg.blogg.se/
http://usajulia.wordpress.com/

1 kommentar:

  1. härligt inlägg. vad gulligt av dig. du är verkligen en bra syster och vän!
    vad sjukt att alla gråter typ när de tränar! och vad bra liknelse med mattetalet

    SvaraRadera