lördag, mars 26, 2011

SPRING BREAK


Kolla denna kille, som varit med i typ varenda film som någonsin gjorts.
Annars drack jag en smoothie med proteinpulver till frukost, jag går nämligen på en liquid diet med min värdsyster, som måste göra det i sex veckor pga hennes käkoperation.. Är fortfarande mätt. Så himla god var den! Ikväll ska jag lasertagga eller vad det heter med några dunkdunkdunk. Skrev precis ett mail till mormor o fick precis en 18 års grej av Elin, call you later.
Här i Wisconsin snöar det som bara utanför mitt fönster. Det här sa Jake till mig igår.
Well, I love Wisconsin, and I really don't mind the cold weather, I mean, if it's cold, you can always get warmer: take a nice shower, put on warm clothes, use a blanket and so on.. But if it's warm, it's just f*cking warm!
Ganska smart haha..
Har Spring Break nu, vilket är en veckas lov, o den viktigaste veckan om du går på college. Är nästan ensam här, alla draar. Ganska nice att bara vara hemma dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar