onsdag, mars 02, 2011

Weekends left in America..

Satt med en kompis på Starbucks o räknade ut hur lång tid vi har kvar här i USA. Varför? Vet ikke, det är jag. Räknar alltid i helger.. Det är 17 totalt o 8 "fria". Hur sjukt är inte det? På ett sätt längtar jag hem till mina kompisar, min familj o Sverige i allmänhet, sommar! Men tanken på att jag aldrig mer kommer leva i den här familjen, aldrig mer ha det som jag har det nu.. Är läskig, så jag är varken längtar eller olängtar tills jag åker hem. Jag försöker bara göra det bästa av allting, utnyttja situationen så mycket som möjligt, ha så kul som möjligt.

March:
5-6: School Trip to Green Bay
12-13: Senior Ball on Saturday (like prom)
19-20:
26-27: Spring Break!

April:
2-3:
9-10: Church trip with the youth group
16-17:
23-24: Lollo kommer :) 
30-1:

May:
7-8: New York with AFS
14-15:
21-22:
28-29:

June:
4-5:
11-12: GRADUATION
18-19: Mission trip to Kentucky with host family
25-26: Mission trip to Kentucky with host family

Andra datum:
21 mars- Jag fyller 18. Samma dag är try outsen för soccer, som jag kommer spela för vår skola resten av året.
28 juni- Jag åker hem.

1 kommentar:

  1. wow, det är sååå lite!!!! och jag har ännu mindre :'( men jag kan inte vänta tills jag får träffa dig igen ändå :D

    SvaraRadera