tisdag, februari 01, 2011

SYRRAN





Har blivit modell där hemma. Eller det har hon alltid varit, men nu är det på riktigt. Hon gick en visning igår för Whyred o en imorse kl o7 för Josefin Strid. Den senaste både öppnade hon o gick sist som, o det var hon som fick alla att börja klappa när de gick in med Josefin. Jag dör lite när jag ser alla coola modebloggare, vars bloggar jag läser, på frontrowen, som kollar på henne, min syster liksom.
Kommer aldrig glömma när jag igår övertalade skolans polis om att få gå ut o ringa henne under lunchen, när jag stod i snöstormen utanför skolan (nä det finns ingen teckning där) o pratade med henne direkt efter visningen. Jag grät o längtade efter henne jättemycket. Är så jävla stolt o glad o det här är coolt som bara den. Jag har berättat för alla, så nu är de lite nervösa när modellen från Sverige kommer i april. ÄLSKAR DIG L

1 kommentar:

  1. OMG!!! DU MÅSTE HÄLSA HENNE ASMYCKET!
    hon är ju sjukt snygg och ser jätteproffsig ut,

    SvaraRadera