tisdag, januari 11, 2011

Life is good

Är glaaad nu, ligger o skypar med Gabi o pratade nyss med Klara, lyssnar på Kendal Johanssson- Blue Moon som är sjukt bra, mailade precis Strömma ang sommarjobb som guide där i sommar hur underbart vore inte det, o när vi dessutom pratar engelska. Har haft grym kontakt med folk där hemma idag också, älskar det.


















Såg precis snyggaste bilden på Sofi Fahrman, herregud! Hon verkar ju leva drömlivet. Såg att hon just nu är på Hawaii(..)

Har gjort planer för efter gymnasiet nu också, Pariiis, hur underbart. Ska bara fixa gymnasiet först, men ärligt är jag lite taggad, jag ska plugga ihjäl o gå ut med grymma betyg o sen köra Handels eller nåt. Nu ligger jag med doftljus i mitt rum o ska snart sova. Jag var hemma idag för jag var lite fökyld, niice på den.
Dagens citat : Everything happens for a reason. 

2 kommentarer:

  1. låter bra bra bra. du kan jobba som au pair dær typ och fatta vad underbart! :D

    SvaraRadera
  2. Hur mycket umgås du med dina värdsystrar? Står du dom nära? & vad hittar du på på helgerna & efter skolan & så?

    SvaraRadera