söndag, december 12, 2010

Some pictures en söndag som denna

























Världens bästa hostmom gjorde det här till mig när jag skulle till Kansas, så att jag skulle slippa köpa mat på planet. Inget ovanligt dock, får det typ varje dag till skolan. När jag pratar med andra exchangestudentshåller alla med om att det största problemet är vad man kallar sina värdföräldrar. De flesta föräldrar tar riktigt illa upp om man kallar dem vid förnamn så det vill man ju inte göra, o i längden funkar det inte att gå fram till dem o you'a, som jag har gjort hela tiden. Nu blir det mommoie and daddie men det känns lite stört för mina föräldrar är i Sverige ju! Men de tar allt mycket lättare här, det slängs I Love You hit o dit hela tiden så man ska kanske inte göra en så stor grej av det.

























Kolla vad jag har ritat! Woho, eller I wish, det är från en reklam men ändå :)

























I min computer class håller vi just nu på med Illustrator. Den är terminen har vi kört igenom hela Adobe design programmet typ, vi började med InDesign, sen körde vidare med Photoshop o nu Illustrator. Nästa termin blir det Web Page Design, tror det kommer bli grymt att söka jobb o ha detta som merit eller vad det heter. Jag kan tänka mig att jobba med något inom ly put det skulle vara kul.

























Den här boken köpte jag idag till min hostdad i julklapp, han älskar the Packers. Svårt det där med presenter till familjen.. De frågade precis vad jag ville ha i julklapp, vad ska man svara på det?

























SAT, SAT, SAT, hela tiden, det är som nationella här o sjukt important då collegen kollar på resultaten.
Den här frågan  från SATs mattedel lyder "Which of the following in the graph of a linear function with a negative slope and a positive y-intercept". Vad jag säger om det? Hahahahahahahahahahahahaha.

Nedan: Min USA board jag gjorde igår. Alla seniors i tennisen fick en men jag har ändrat lite, några kompisars senior photos, en Packer o Brewer biljett o lite annat. Haha handbagage på vägen hem?

2 kommentarer:

  1. gud vad jag älskar hennes små lunchpaket! jag skulle typ ge vad som helst för att någon skulle göra lunchpaket till mig! hahah.. kanske inte vad som helst men aa...

    SvaraRadera
  2. hahahaha aen sån klassik elin kommentar.. har jag sagt att jag älskar dig??

    SvaraRadera