tisdag, december 14, 2010

Så att ni ska se min power point.. eheh

Så kan jag säga vad jag önskar mig i julklapp.


Em build a bear! Jag vet helt stört, jag är verkligen inte typen, men Molly o hennes kompisar gjorde en jättecool till deras kompis när hon fyllde år, o nu tänkte jag att det kunde bli ett minne härifrån o jag kan ta med den överallt jag åker resten av livet! (Är jag knäpp?)



Och tio år efter alla andra blir jag helt kär i Viktor o Rolfs Flowerbomb.. Jag villvillvill ha den nu.









Vet inte hur det blir med julklappar för mig i familjen. Eftersom jag redan får så mkt av dem, mat o sånt då, så förväntar jag mig verkligen ingenting av dem, men dte blir ju lite knäppt om jag inte får någonting o bara sitter där, o mina systrar får grejer, så de måste ju köpa något visst? Då kanske jag lika gärna kan säga de här grejerna? Kan någon som har varit utbytes (utbytis är inte okej) eller är eller någon som tycker något letta me know nu!!
När jag sen kommer hem vill jag bara ha en Mac book pro 17 o en iPhone hehe.

1 kommentar:

  1. hahah gud bortskamda unge hahaha XD
    nej jag skoja bara :)) men jaaa, build a bear ar ju lite knappt! haha, men jag ALSKAR ocksa den parfymen!!!

    SvaraRadera