onsdag, december 15, 2010

Announcements for Tuesday, December 14, 2010

Mest för att jag inte orkar lära mig alla amendments tänkte jag slänga in lite announcements så ni får en feeling för highschool. Varje skola gör det olika, men i vår är det i början av third hour någon som läser upp de här, o om man missar det kan man gå till the office o ta ett sånt här papper!
 
Starbucks! Art klassen har sålt Starbuckskaffe o hot chocolate under en månad för $ 1! Jättegott, de samlar pengar för att åka till ngt konstmuseum. 

French Club! Woho, där är jag. Jag ska laga crepes till morgondagens. Man tjänar mycket pengar faktiskt o vi vill köpa rosa tröjor. Det är en s.k. bakesale o då ställer man sig helt enkelt i mitten av skolan o säljer det några stycken :)

College info.. Olika colleges kommer till skolan o gör som reklam om dem o om man är intresseradkan man svänga förbi där o prata lite med studenter o lärare o så. Nu börjar folk bli accepterade till olika colleges, spännande.

Man kan kolla sitt resultat på ngt prov i ngt rum..Våra pom girls kom sjua i en tävling. Nästa musikal vi kommer ha är Phantom Of The Opera så de har en casting på torsdag.

GSA är Gay Straight Alliance o man behöver inte vara det för att vara med i den klubben. Best buddies är mentalt handikappade som får en buddie att vara med o de ordnar aktiviteter o sånt. I lördags bakade de kakor tillsammans. Jag är inte med där. Soccermötet kommer jag gå på! 

1 kommentar:

  1. Vi har ocksa det dar :D Forsta lektionen sa laser var larare upp dagens announcement :) jag gillar't!

    SvaraRadera