måndag, oktober 11, 2010

Smink


 Jag har jag uppdaterat neccesären lite, köpte Clinique washingset ni vet de där steggrejerna, o presenten man fick var inte direkt snål. Måste visa er sen, man fick fullsize ögonskugga i tre jättefina kulörer(Haha kulörer, varje gång jag hör det tänker jag på Lovisa..<3), ett fullsize läppstift, en kräm, mascara, ngt ögongrejs o två necessärer. Häärligt. Sen köpte jag Nars Orgasm rouge. Och en jättevaselin för 7 kr för mina hälar som börjar torra sig lite, har ju birkenstocks hela tiden. Kolla bilden, dollarn står i 6-7 nu så det är inte direkt dyrt. Speciellt om man jämför med Sverige, vet ni vad de värsta är? För mig är allt jättebilligt, trots att de lägger på en tax på någon procent när man står i kassan. Gick glatt runt o blev sen lite fundersam när Belgienflickan sa att det inte alls var billigare för henne. Fick precis reda på att Sverige har 25% inkluderad skatt på allt man köper. 25 jävla procent. Sosseland?

2 kommentarer:

  1. alskar det ocksa! sa himla billigt!!!!!

    SvaraRadera
  2. An outstanding share! I have just forwarded this onto a colleague who had been doing a little homework on this.
    And he in fact ordered me lunch simply because
    I found it for him... lol. So let me reword this.... Thank YOU for the meal!
    ! But yeah, thanks for spending the time to talk about this matter here
    on your web page.

    Also visit my web blog ... home cellulite treatment

    SvaraRadera