måndag, oktober 11, 2010

Jag o Silvia



   




Seå nu är jag hemma. Konstig känsla att vara iväg några dagar o sen komma hem till något som inte ens är ens hem, eller det är ju det men det men man är borta i tredje hand typ. Borta från hemma från hemma, det är liksom konstigt. Man känner sig väldigt lättsam eller nåt. Okej så min morfars kusin Henning hadde tre barn, o en av dem är Linda o Sivia är hennes barn så vi är 3rd cousins, gillar det bättre än bryssling eller va det skulle blitt på svenska. Silvia har tre systrar varav en är på college i Florida, hon ska hälsa på henne i vår o då ska kanske jag följa med :) När jag kom hem åkte vi direkt till min familjs släktmiddag, gillar dem. Visste ni föresten att det är 101010 idag? Två år kvar o sen kan det never ever bli så igen. Är så jävla trött på kläderna här, jag vill spy på dem. Ska jag säga vad alla har? Förutom leggings o hoodie? Jeans o tröja. Kan det bli tråkigare? Ska slå på stort imorrn o ha min homecoming dress, svarta leggings, svart kavajkofta o låna Mollys uggs tänkte jag. Ojojoj.

2 kommentarer:

  1. hhahhahaaha bryssling XD
    jag vantar pa ett harligt mejl som berattar om din helg :)

    SvaraRadera
  2. jag har problem med att uttrycka mig i text nu.. ringer dig imorrn :):):)

    SvaraRadera