onsdag, oktober 27, 2010

skit

Hade en jävla skitdag idag allt var bara fel, hatar alla tråkkläder här, alla är konstiga, min engelska blir aldrig bättra så jag känner mig som en jävla retard, mitt rum är kaos, o jag är bara så trött på allt. Bad day big time. Igår var jag så himla superglad o nu är allt piss. När jag kom hem ringde hostdad o vi pratade lite sen ringde mamman o pratade o sen runnade jag som errands med pappan o de är gulliga, man måste berätta lite för demså de får förtroende o det känns faktiskt bättre. Ska till mallen nu med min liason. Fick höra att vi ska till Texas över Thanksgiving också, det är ju kul att typ se det? Men ändå, jävla skitdag.

2 kommentarer:

  1. slappna av :) den kommer bli battre och tank positiva tankar! Tank pa allt som faktiskt ar bra!
    Alskar dig

    SvaraRadera
  2. En dag går det upp och en annan ner. Om det inte var någon skillnad skulle man inte uppskatta dom roliga dagarna i livet!

    SvaraRadera