lördag, oktober 02, 2010

BILDBOMB! Min dag i bilder:

Homecomingveckans sista dag, fredagen betyder givetvis spiritday, man bär skolans färger! Så här såg jag ut på morgonen.

Jag behövde bara komma ifrån klassrummet o gå runt lite i skolan, får så någon gång i månaden, jag får nästan panik o måste göra ngt annat. Där stötte jag på min hostsis Molly o hennes vän. Molly är söt nu :)

Var bara tvungen att visa er; Här är min yearbook lärare med CHUCK! Hur coolt. Han var jättetrevlig o hade brittisk dialekt till tusen. De träffades på ett bröllop där..

även hans flickvän var, som känner Mrs. Davidson. Hon är förövrigt släkt med Hailey, som ni kommer få träffa snart. 
Lauren i min APP klass, vi gjorde ett projekt tillsammans. Hon hade tom skrivit vårt skolnamn på naglarna! 

En annan tjej i min APP klass, som hade dekorerat sitt headband med diamanter som skrev vårt skolnamn. Skolspirit sa vi va?

Amanda o Hailey. Amanda är den jag känner bäst i det gänget tror jag, rolig tjej. Gillar henne till tusen.

Caley, Sage o Taylor. Detta är mina lunchflickor med Amanda som satt på min sida o ofta några andra också.



Jag o Amanda

Sen kom min värdsyster nummer två, eller ett egentligen, hon är 17 också.

Zoe o vår kusins kusin. 

Vi skulle ta kort på något rött o då tog jag kort på våra skåp.

Det här är Taylor. Hon är härlig, kommer alltid fram o kramar mig o säger Cjoosefiiiiiin typ. Ni skulle gilla henne. Hon är sån där person som man är med o sen får man reda på hur mycket hemskt hon har varit med om, och är med om, o tänker gud vad lite man egentligen vet om folk. Hon ser lite osäker ut på bilden men så är verkligen inte fallet.

Sen var det pep rally, för att peppa footballskillarna till matchen ikväll. Olika tävlingar o sånt o det är där man märker att allt är lite barnsligare än i Sverige. Ser ni tjejen till vänster? Leggingsen? 

Några footballskillar o danstjejer bytte roller o det var faktiskt väldigt kul. Killen i  uggsen är sköön.

Hem, en snabb powernap o sen var det samling för alla som skulle va med i homecomingparaden! Det skulle ju jag o så här såg jag ut. Kändes jättefel att gå o vifta med en svensk flagga, som om jag ville åka hem typ. Menmen, vi slängde godis till folk. Godiset här btw.. Ojojoj förutom Reeses är det mest kemi som fastnar i tänderna.

I paraden var även dramaklubben, som jag ska joina. Älskar människorna där!


Match! Trots ösregn höll alla humöret uppe o det är amerikanskt. Tror vi vann för första gången på tre år! Vårt lag suger o cheerleadarna är pinsamt dåliga o de som blev homecoming king and queen var jättefula.

Okej nu ska jag sova o tagga för imorrn, the dance. Hoppas ni får en fiiin höstdag i Sverige o tänk att hösten o vintern utgör en anledning till att vara inne o mysa o baka o bada o titta på film o serier o dricka te o varm choklad o tända ljus o ha stora mysiga koftor o bara prata. Love you!

2 kommentarer:

  1. dina kompisar verkar så himla gulliga ju! :) jag är lite avundsjuk, skulle vilja ha lite fler att välja bland. Eller alltså, att man umgicks mer i ett stort gäng så att man alltid hade ngn man kunde ringa. Min skola är så liten :p gud vad jag klagar jag har det skitbra!

    SvaraRadera
  2. Haha aa men alltså det är fortfarande inte riktigt så att jag kan ringa dem om jag inte har ngt att göra, det har iof aldrig hänt men det är ju både positiva o negativa saker med stora gäng! Love u

    SvaraRadera