fredag, oktober 01, 2010

DU

Sitter här i köket nyduschad, nytvättat hår fräsch, dricker ngt jättegott grönt te, var ut e o joggade för någon timme sen, åt lite middag, ni fattar grejen, jag är så himla nöjd. Man måste komma ihåg det, som Klara sa, det är DU som ser till att det år blir bra. Vill du inte bli tjock? Men se till att ät nyttiga grejer, träna. Vill du få kompisar? Var social, var en kompis till dem. Vill du ha en bra relation med din fam? Make that happen då!

Träffade som sagt min liason igår, verkade som någon(haha Elin) trodde att hon var i vår ålder men hon är alltså mamma hostade förra året en thaiboy o nu ville hon göra ngt, men inte lika stort. Hon var så himla gullig! Så neat om ni förstår. Jag frågar ju alla om allting, så även henne frågade jag hur hon höll sig i form, inte för att jag inte vet hur jag ska göra, mer för att det är intressant, den andra kvinnan jag frågade sa "det gäller ju att välja vad man äter", o det var ju så himla bra! Tammie nu då sa att man måste välja sina treats, hon älskar sötsaker, men njuter av dem o inte för ofta, de tappar ju värde då. Vi åkte till "The Cheescake Factory", känd relativ fin restaurang här. To en apperitif sallad som enda rätt, o när vi seriöst ätit i 30 min var det så här mkt kvar
Ser ganska gross ut men det var väldigt gott, ett isbergssalladshuvud som var jättekrispigt, jättegod dressing, bacon, ägg, tomat o parmesan. Sen till efterrätt delade vi på deras berömda cheescake, heelt otroligt god. Fanns i mer än 40 olika smaker men det endade upp med att vi tog Original - den som startade allt.. Idag hade jag en jättefin Toga på mig, ni vet som i Herkules, o en blomsterkrans i håret, silvrig ögonskugga o band i midjan o jag var jättefin, men glömde ta kort. Det var disney day o alla seniors skulle ha Togas. Puss o Kram skumbanan

2 kommentarer:

  1. aah jag ville se kort! :(
    men vad gullig hon verkar. Det kanns som om allt ar sa himla mkt mer organiserat med afs. Visst, into var ju billigare men aa det ar ganska mkt battre m afs. Typ att du far en san dar hjalptjej som du traffar :)

    SvaraRadera
  2. gigantsika portioner, da ar det ju sant!

    SvaraRadera