lördag, september 25, 2010

Tjockis

Åt lunch med en tjej från mitt hemklassrum idag, och där satt det också en tjej med kortklippt rött hår som var så tjock. Alltså hennes dubbelhaka var ju liksom.. alltså hon var groteskt tjock och hade blek mjuk babylen hy. Okej så hon satt där o åt, gratinerade tortillia rullar med enormt mycket ost i som hon doppade i salsa och till det hade hon som superspicy ostbågar, och för varje tugga hon tog kom det mer o mer svett ut från hennes ansikte. Det var som en film där det bara blir värre o värre o musiken blir snabbare o snabbare o tillslut ville jag bara skrika. Det var så äckligt. 
Jag tittade ner i min lunchpåse o skippade min mammas hemmagjorda chocolate chips o Reeses hon lagt ner i den för att jag älskar det, o knaprade vidare på mina minimorötter o drack mitt citronvatten..

2 kommentarer:

  1. haha, basta inlagget! hahah, herregud XD
    JAG ALSKAR REESES OCkSA! reeses pieces right? sa himla gott!

    SvaraRadera
  2. Du är fööör sköön Josse!! håller med elin, bästa inlägget någonsin!! ;-D

    SvaraRadera