onsdag, september 08, 2010

Tennis i vinden

Kom precis hem från ett sk Tennis meet, en match alltså. Det var så sjukt blåsigt att bollen blåstes minst en meter när man kastade upp den för att surva, är det regn ställs allt in men inte om det blåser? Vi förlorade iaf. Allt känns väldigt höst nu. Har gått i skolan i tre dar o jag trivs men det är som om killarna knappt vågar prata med mig, och vissa tjejer är riktigt gulliga, men det är typ fem, resten är lite.. oöppna mot mig. Så det är inte omg having suupahfun in high school, jag trivs inte inte, men aa. Men det blir nog bättre! Imorgon är det Key Club möte kl 7.15 i skolan, och jag har redan signat upp för det. Key Club är som "Volontär klubben" om jag har förstått det rätt, man har möte två gånger i månaden o där kan man anmäla sig till olika projekt, tex bygga hus till fattiga människor, vara på sjukhuset för barn med cancer en dag osv. Det här med volontärsaker är extremt stort här o man får liksom högre status om man är hjälpsam, vilket är bra. Så många är med i den. Jag gillar tanken, även om jag inte materiellt får ut ngt av det, så tror jag att det är sånt som gör att man blir en bättre människa.
Åh, det var så pinsamt, idag på Web page designen fick vi ett frågeformulär (hiho jag tänkte sheet i huvudet nu) om saker, och detta "application bar" var överallt, och tillslut var jag bara tvungen, så jag bara Men hallå vad är det, till killen bredvid mig, o han bara Eh, det är det där uppe, alltså ni vet Arkiv, Redigera, Hjälp, allt det. Kvävda skratt hördes o det var inte oj hehe blondin i farten, det var mer pinsamt.
En till grej om dataklassen, alla har PC hemma, Mac är inte alls poppis här, jag var ju supersugen på att köpa en när jag kom hem då jag har haft denna i tre år, men nu ska jag fundera lite mer på det :)

1 kommentar:

  1. josse, jag har känt brandon i cirka tre dagar. den enda faktiska tiden jag spenderat med honom var typ 5 timmar i måndags.. nej jag är inte kär i en kille jag precis träffat. bara lite taggad på att faktiskt få lite kompisar :P

    SvaraRadera