söndag, september 19, 2010

Tennis from dawn to dust? dust to dawn?

Okej så imorse hämtade Lauren mig kl sju o när jag gick upp skulle jag seriöst ge pengar till ngn för att sova vidare men det gjorde jag inte. Så upp, min pappa hade köpt bagels från bageriet o dem med cream cheese är farligt gott. Vi åker till samlingsplatsen, skolan, o mäöter upp tränarna som pga av regnet bara Kom tillbaka om 1,5 timme. Ahaa, så hem till henne o kolla på Letters to Juliet. Sjukt cheesy film men den var lite gullig. Nästa gången gillt o vi 11 tjejer trycker in oss i en van o åker ett tag till detta meet. Spelade två matcher, den första med förlust, 4-6, 2-6 o den andra med vinst, 6-2, 6-1. Haha så sjukt men jag bryr mig verkligen inte en sekund om jag vinner eller förlorar, är med aa det är kul med tennis o nu rör jag på mig lite o lalala, så thats a differense from the people here hehe. Lauren, söt som socker alltid förlorade en match o hon var så äcligt sur efter det.
En tjej i vårt lag, supersnygg, smal, lång, amen allt det o dessutom jättebra på tennis, ni vet om jag bringar henne till Sverige skulle det bli american girl bigtime över henne, iaf, hon slår sig själv jättehårt på benet när hon förlorar en viktig poängo när jag hörde o såg det blev jag bara så sad, höll nästan på att börja gråta. Lilla gumman liksom.
En annan tjej, det var så sjukt, hon hade som tix att hon efter varje slag drog handen mot hennes kjol, oj vad  vi makade fun of her på läktaren jag filmade tom, jobbig tix liksom, men hon var bra.


Hela dagen var slut vid åtta så det mesta var att prata med andra i laget. Alla tycker jag pratar jättemkt o bara alla andra utbytesstudenter är så tysta.. Men alltså det är ju bra att du pratar! Lite konstigt där.
Sen tillbaka i mörkret till skolan där min pappa hämtade mig o vi körde till min aunties ribfest, himla amerikanskt va, åt den godaste cheesecaken i mitt liv o sprang o letade efter den som gjort den o hin blev jätteglad o bara nej men ååhh men du jag skriver ner receptet till dig nu med en gång! Okeej.
Imorrn går bilen till Green Bay för att se Wisconsins stolthet, Packers spela. Vi åker sju på morgonen o kommer hem samma tid pm.. Puss o kram skumbanan

2 kommentarer:

  1. From dawn to dusk (från gryning till skymning)
    :) Kram!
    Barbro

    SvaraRadera
  2. Hihi okej då kan man ju tänka alfabetisk ordning, a sen u liksom :) tack :)

    SvaraRadera