måndag, augusti 23, 2010

Up North. 1,2

Nu har vi precis kommit hem från deras cottage. Mina nya grandparents köpte de när deras fem barn var små, var där varje sommar med dem, o nu är alla fem där med sina familjer. Allt är verkligen enkelt, men alla älskar det ngt otroligt. Det är riktigt fint tycker jag. I början var jag down o bara men aha, varför ska jag lära känna en helt ny släkt o vara trevlig o så mot dem?Men sen blev det roligare. Naturen var verkligen precis som i Sverige.. Fick flashbacks all the time.


Självklart gjorde vi s'mores. För den som inte visste / förstod det betyder det some mores. Alltså man vill ha mer, haha ;) Graham crackers, en i varje hand, sen en chokladbit på varje kex o en drar man av en grillad marshmellow o lägger på locket.  De var goda men aa. Åt den på bilden o man känner liskom den i magen när man sen ska sova, men det är nog bara jag..


Den här tog jag, Molly bara: Du är quite a photographer! :D


Jag i min nya packers tröja, köpt vintage för 3 dollars. Vintage här är ganska långt fr Judiths bara så ni vet.


Brad, jag o Zoe när vi åkte till en bro för att hoppa.


Molly!



Och sen kom vi hem till den här av pappan, som varit hemma o jobbat, så himla gulligt.

3 kommentarer:

  1. aaaah, vad gullig skylt!!!!!!
    och vad sot molly ar!

    SvaraRadera
  2. Jag vet!! Blev så glad , m det är ju lite jobbigt med aa. Du vet;)

    SvaraRadera
  3. Min älskade josse. Du verkar ha det så hilma bra, är verkligen glad för din skull. I Sverige händer det icke mycket ska du veta, det ska komma in ett regnoväder imorgon:( du ska veta att jag läser din blogg hela tiden, även om jag inte kommenterar:):) den är superduper:D Njut verkligen av detta år<3 du vet att jag älskar dig och att du är saknad men tänk inte på det utan ha det bara väldigt kul:):) haha, detta blev som en liten pepp-kommentar och det var inte meningen för du verkar inte behöva den (vilket är väldigt bra) men du kan ju titta på detta om du någon gång (mot förmodan) känner dig lite nere <3 nu måste jag sova, ska upp 06.45... Skolan har ju börjat och det min kära vän är icke kul. Imorgon kanske jag kommer med en liten nyhet, men den karamellen får du suga på ;) hihi. <3

    SvaraRadera