tisdag, augusti 24, 2010

Några saker bara

Såg precis Indiana Jones med familjen utom Molly, den var bra faktiskt! I början var det lite aaaaa feeling men den var quite exiting! Den första var det. Popcorn. Min nya pappa gör de mest underbara popcornen man kan tänka sig, med perfekt mängd salt o perfekt buttrade. Det går imte att inte äta.

Signade upp för mina klasser idag, ät nöjd. Visar sen!

Amerikanare är väldigt för eller emot. Antingen hatar man Obama eller älskar man honom. Alla har liksom en åsikt. Sverige är ju lite mer nja asså jag vet inte det är väl bra, eller aa, nej men aa jag vet inte. Men jag tror jag gillar det.

Skypade med pappa o Carro(som snart gradar off mot England, woho!) det gjorde mig så glad. Det är ju lite svårt att bestämma en tid innan, och det känns ju onödigt att smsa, så jag loggade fb, hittade C o bara ring hem till mig o säg att jag vill skypea nu!! Hon bara men klockan är natten här jag bara gör det ändå! Så gjorde hon det o allt gick bra :) Ni vet när man pratar med ngn o efteråt får man sån energi att man ler sönder hela ansiktet o bara vill hoppa? Sån fick jag.

Sen tänkte jag på en till grej, aa det är då himla upphåsat m High School years, ni vet man får se kurvor hur du kommer må (hallå?) du får höra att du kommer ha massor med svackor o att det inte är så himla kul men Jag vill bara säga stopp. Var tackasam att du fått möjligheten o gör det bästa av saken. Du har bara ett High School year o hela livet så aa. Min favorit quite all times är:
If you're not happy with something, change it.
If you can't change, change your attitude.
Don't complain


Tennis imorrn 9! Helt sjukt m skolan här, har varit där tre gånger o det är full rulle hela tiden. Alla sports börjar 10 aug o är varje dag på morgonen o det r så olikt sverige ni vet.

Sist, det här USAt, det äkta, är sjukt olikt New York o de turiststäderna. Var inne på forvever idag; litet o noll passion, ingen lust, ingen glädje. Har Dock inte varit på Mayfair än men hoppas på den! Puss o kram fr USA

1 kommentar:

  1. äääälskar din blogg sötnos! vad bra att du är nöjd med ämnena du har valt och åh vad jag är glad för din skulle!!!!!

    SvaraRadera