måndag, augusti 30, 2010

555

Och gissa vem som hade 555 besökare det senaste dygnet?? Jag! Haha så himla kul, är man här o bra på ngt ska man verkligen säga det, o överdriva liksom, ju speciellare grej, ju bättre. Ni fattar, mitt självförtroende är alltså ännu bättre än hemma, o ärligt tycker jag min blogg är asbra. Hiho det där kändes jättekonstigt att skriva, hoppas den känslan försvinner under året iaf.
Google rekomenderar jag som tjänst att kolla läsare, de visar var läsarna läser ifrån, i mitt fall Sverige o södra o västra USA. Som sagt, bra självförtroende här, tror att jag vet allt om high school years, fast än jag varit här i två veckor o inte börjat skolan än. Men hörrni, om ni undrar ngt, hit me! Om ni inte gör det, hit me not, läs bara ;) Säg, om ni vill, om ni vill ha mer eller mindre av ngt också, eller ngnting, ni vet ibland blir man ju blind för det man själv gör o ser mkt. 555!

4 kommentarer: