lördag, juli 24, 2010

Sommar!

VÄLKOMMEN TIL MIN NYA BLOGG!! KOMMER SKRIVA ALLT OM MITT ÅR PÅ ANDRA SIDAN HAVET O OM DET ÄR VÄRT.
Nu sitter jag på vårt släkställe i södra Sverige o fattar inte att jag ska åka om mindre än tjugo dagar, det är heelt sjukt, fattar det verkligen inte, men vad tror jag? Att det är en dröm eller? Har också insett att jag har flera kompisar jag inte kommer träffa förens jag kommer hem nästa sommar nu, vi har inte sagt hej då än. Tack skype.

Min värdfamilj verkar jättegullig, de bor som sagt två timmar ovanför Chicago o verkar väldigt amerikanska. Överskrev i min ansökan om att jag var så himla sportig och hälsosam, man vill ju inte komma hem med en övervikt på kroppen, så jag familjen jag har matchats ihop med är jättesportiga! Fick ett dokument på 16 sidor om dem, och vi har mailat lite fram och tillbaka, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, så jag har visat dem lite bilder från sommaren. Frågade också om jag måste bringa min tjocka vinterjacka dit, hoppas svaret blir nej men tror tyvärr inte det.. Har iaf kommit till en familj med mamma Nancy, pappa Keith, och två döttrar, Zoe och Molly, de är födda 93 och 95! Perfekt ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar